söndag 20 september 2009

Min hals tar livet av mig...

Halsbränna är bland det värsta jag vet! Varför jag alltid måste få det på bakfyllan förstår jag då rakt inte...! Mycket irriterande. Men har i alla fall varit iväg och köpt samarin nu, har inte provat det än så vi får se om det hjälper :-)
Det blev en rolig kväll igår ändå trots allt, med Marias kompisar men inte med Maria, som var tvungen att stanna hemma. Kom dock inte hem förrän halv sex imorse och var katastroftrött imorse när klockan ringde och jag var tvungen att släpa mig ner till rastgården för lite agility. Men fick åtminstone träffa Maria, Magnus och Therese en stund - vilket som vanligt var trevligt. Freja var duktig och gick fint igenom långa tunneln - till och med när den var vinklad!

På eftermiddagen blev jag upphämtad av Hanna och hennes prinsessa, som tog med mig och Freja upp till klubben för lite träning. Blev promenader runt klubben, startträning för Janis och slalomträning för Freja. Ska köra på Hannas metod tror jag och köra stenhårt i veckan! :-)

Har ätit stark thaimat ikväll, smaskens (tror att det är bra för min halsbränna med, haha) och nu ska jag fortsätta att inte göra många knop. Bara mysa med mina underbara älskade tjejer!

Inga kommentarer: