onsdag 2 september 2009

Dyr-i-drift-hund

Fick en smärre chock idag när jag kom hem från jobbet idag, tydligen så har Freja haft det lite tråkigt - och beslutat sig för att fjärrkontrollen till TV fungerar utmärkt som tuggben. Det är inte mycket kvar av den nu ska jag tala om för er...

Sofia har varit här en stund, främst för att träffa Freja tror jag nog ;-) Men alltid lika härligt att ha henne här, blev lite äppelpaj och tjöt med såklart.

Nu har jag suttit med min kursuppgift inför helgen, känner mig långt ifrån klar då jag sett Marias utförliga text på närmare 20 sidor. Tjooooohej. Men men, min kurskallelse var bra i alla fall! Haha. :-) Ska bli så roligt i helgen, tråkigt bara att det inte är någon hundträning med våra egna hundar - det är så himla roligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

TOKhundar :) Men visst är de goa?! :)

Camillaa&Elliot sa...

Åå, hahaha! Så underbart! Saknar "valptiden" man visste aldrig va som väntade en när man vaknade eller när man tagit en tupplur! Man levde ett SPÄNNANDE liv! ;)