fredag 4 september 2009

Fredag

Åh, en sån underbart rolig myskväll det blev hemma hos Maria igår. Skrattade ofanligt mycket... Maria hade bakat färskt bröd, gjort grekiska biffar med tsatziki och klyftpotatis - hur gott som helst.
Sedan ställde vi oss och gjorde blåbärs och chokladmuffins - smaaaskens. Paulina försökte hindra mig från att äta mer choklad, men icke sa nicke - den gubben gick jag inte på. Fast nu när jag tänker efter, eller känner efter rättare sagt - så skulle jag skippat allt vad afrodisiak heter.

Imorse vaknade jag av det var hundslagsmål ovanpå mig igen, mysigt. Det hade kunnat gå att sova förbi om det inte vore för deras käftar och tänder som slog emot varandra hela tiden... Äh, någon av dem vinner väl till slut så slipper jag det här ;-)

Lillskiten har somnat om i soffan igen, Stella ligger och snusar på sängen hon. De var såklart med hemma hos Maria igår och var jätteduktiga. Malin och Paulina kan inte ta med sina hundar i helgen, så de ska få dela på en dos Stella idag och imorgon, även om jag tror att Paulina gärna lagt vantarna på kelgrisen Freja istället.

1 kommentar:

CamillaochElliot sa...

E de du på kortet? Hahaha, sjukt söt isåfall! Saknar er lite nu juuuu... :(