lördag 3 oktober 2009

Ibland blir det bara inte bra.

Igår var en jättemysig kväll hemma hos Maria o Markus, med köttfärssås och mys i soffan framför Idol. Blev en hel del hundpluggande och sjukdomsarbete, även en mindre operation på Frejas bakdel utförd av Maria - inget ni vill att jag ska ga in på mer ingående om man säger så...! Haha.
Var dock dödstrött när jag gick upp imorse vid halv åtta för att skriva ut några arbeten och göra mig klar för dagens kursdag. Vi har sysslat med aktivering och passivitet idag och det har varit roligt. Imorgon blir det mindre teori och vi ska bland annat ut och lägga spår! Jag är jättetaggad på att spåra med framförallt Freja och har planer på att lägga viltspår med henne nästa vecka - något jag faktiskt aldrig gjort tidigare! Ska bli så himla roligt.

När jag kom hem fick jag ÄNTLIGEN upp min krokhängarsak ute i hallen! Har stått med slagborren i flera dagar nu och har inte kommit djupt nog in i den förbaskade betongen. Trodde aldrig att jag skulle få upp hängaren, men nu sitter den där till slut. Även fått upp min snitsiga "bakspåsehållare", som är placerad ovanför.
Ösregnat har det gjort hela dagen och bara varit allmänt jättetrist. Just nu känner jag mig allmänt risig och grå, vet inte riktigt vad det är med mig - men känner mig inte helt okej. Men inte kan man tacka nej till övernattning hemma hos Maria och Markus med hamburgemiddag och film inte. Neee, jag tar med mig tjejerna och åker dit, får hoppas att de kan pigga upp mig lite mer!

Inga kommentarer: