torsdag 29 oktober 2009

Idag fick jag mail från fröken, och hon har läst igenom mina arbeten och nu är jag officiellt godkänd agilityinstruktör! :-) Snart kan jag rama in mitt diplom och bara känna mig nöjd... Men jag kan inte pusta ut för länge, för till våren sätter vi igång med påbyggnadsutbildningen och det ska bli så spännande!

Idag har jag hållit i andra kurstillfället för Kurs 2 och det blev tyvärr lite glest med deltagare då två av tjejerna fastnade i trafiken pga en trafikolycka och aldrig kom fram :-( Men Camilla och Therese var på plats och vi hade en väldigt trevlig kursstund och hundarna kom ofantligt bra överens. Vi körde lite repetition från förra tillfället, kontakt och koppel, byggde vidare på koppelövningen och sen körde vi lite hanteringsövning. Kändes riktigt bra idag och det kändes som att tjejerna också var nöjda!
Är spänd inför nästa tillfällen som är i helgen - ska bli kul! :-)

Har fått besök på jobbet idag av flera favoriter. Först Maria och Link på lunchrasten och sen träffade jag Anna och Nellie precis när jag skulle åka hem, världens goaste hundar och världens goaste mattar! Älskar den här bilden på Link som jag råkade knäppa när vi var ute och spårade häromdagen, han ser för rolig ut! :-)

5 kommentarer:

Camilla och terrierterroristerna sa...

Grattis Elin!

Anonym sa...

Grattis Elin!
Vad roligt!Stolt över dig!
Kram Terese

Anonym sa...

Grattis från oss! :)

Anonym sa...

Sorry Elin, Jag kom inte loss från mitt möte men vi kommer nästa gång och kör dubbelt så hårt. /Daniel, Knox och Ceasar

sara sa...

min älskade älskade syster!
jag är sååå stolt över dig.
kärlek