måndag 26 oktober 2009

Yes va gött!

Trots tät dimma och mörker efter jobbet tog jag och Stella oss ut till Kungsbackas marker där det var var dags för träning för Jenny Damm. Det var första gången vi tränade för Jenny, men från min sida definitivt inte den sista.
Vi fick köra en bana som vi sedan gick igenom bit för bit. Jag har verkligen fått massor med bra tips från Jenny och ja, dagens får helt enkelt bli "ja, du kan ju prova att inte prata med hunden som den vore utvecklingsstörd". Jag behöver nog knappast beskriva hur jag vek mig dubbel av skratt, för visst är det så... TUUUUNNNELLLL! Hahaha.

Jag kommer att köra på mer, öka min egen fart och gå in mer i Stellas linjer för att pusha henne framåt och få upp farten och få tightare svängar. Har även fått mer bra tips om hur jag ska få igång Stella om hon är lite låg, och det känns toppenfint! Stella har flirtat med finaste Lotus hela kvällen och var mycket nöjd :-)

Det var en riktigt, riktigt rolig träning och jag ser verkligen fram emot nästa tillfälle! :-)

Inga kommentarer: