måndag 19 oktober 2009

Är jag redo....? Kanske.

Nu har jag gjort klart mina förberedelser inför min teorilektion, tror jag i alla fall... Argh, jag är lite nervös. Men men, det går som det går. Det svåra är planeringen med hur lång tid det kommer att ta, hur mycket hinner man med - vad ska man ta upp? Allt det där som man inte vet om man inte har gjort det förut, men hej - det är erfarenhet jag är ute efter när det gäller de här kurserna - så det är bara att kämpa på eller vad säger ni? ;-)

Imorgon blir det en dagstripp till Gekås med bästaste Elena, my future roommate! Jag ska bland annat köpa på mig hela Gekås tuggbenslager och försöka hitta en flanellpyamas, julkortsmateriel och ett stort överkast som inte Freja orkar dra ner från sängen! :-)
Efter Gekås blir det en promenad någonstans och sen förhoppningsvis lite träning med Flejflej på klubben, mer slalomträning!

1 kommentar:

Camillasrum sa...

Lycka till med kurserna :-) Tror att det kommer att gå toppen jag ;-) Sköt om dig!