torsdag 8 oktober 2009

En dag kvar.

Nu är det bara en dag kvar på min agilityinstruktörskurs, sen så är jag färdig! Dock har jag inte lämnat in mina projekthundar än (Link+Freja) så kommer inte få något diplom förrän det är klart. Men har varit så intensivt att det inte funnits någon chans att kunna, då jag dessutom har mina andra projekthundar.
Men men, det är på gång det med!

Har varit en bra dag på kursen, har gått in lite mer på handling då vi är klara med de separata hinderinlärningarna nu. Kul då Stella fått vara med och jobba lite med oss allihopa! Ibland önskar jag dock att det vore lite svårare övningar, kan ju redan det här... Men men, man ska ha en bra grund att stå på med pedagogiska övningar och förhoppningsvis bra resultat i slutändan. :-)

Nu blir det lite slappande en stund, ska ta det lugnt i soffan och varva ner innan jag åker upp till GMBK där jag ska assistera Hanna vid hennes agilitykurs då Nettan blivit sjuk. Ska bli väldigt roligt och jag tänkte även köra Freja lite grand, bra träning för henne att vara med också.

Igår var hon otrolig när hon tog däcket helt själv första gången och sprang genom tunneln fram och tillbaka som en tok! :-)

1 kommentar:

Camilla och terrierterroristerna sa...

Skönt för dig att du är så gott som klar med kursen!