söndag 25 oktober 2009

Höstdag och rusk

Idag har Elin haft sina första kurstillfällen i allmänlydnad och det har väl gått ganska så bra, även om det kändes svårt att få till "riktiga övningar" och riktigt fylla ut kurstillfällena. Men men, det ska väl bli ordning på det med när rutinen kommer den med.
Har precis anmält mig till en föreläsning med Per Jensen i november, där han ska tala om hundens beteende. Det är på min födelsedag vi ska åka iväg och jag ska få sällskap av Maria, Malin och Paulina - världens goaste hundkompisar! Ska bli oerhört spännande och förhoppningsvis givande!

Egentligen borde jag inte sitta och blogga, jag borde ta tag i att skriva recension av Etologi i ord och bild, men jag kommer inte riktigt till skott (som alltid, haha...)

Freja går bärgsärkagång här i lägenheten och hoppar omkring som en liten räv fram och tillbaka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gick inte alls ganska bra, Elin var jätte duktig och övningarna väl genomtänkta. Bra jobbat! /Daniel Knox & Ceasar