söndag 4 oktober 2009

Vart tog det HÄR vädret vägen undrar jag?!

Gårkvällen slutade hemma hos Maria och Markus med, med hemmagjorda hamburgare av mästerkocken Markus och film i soffan. Sov över där, tjejerna och Link sov i soffan med Markus medans jag och Maria bredde ut oss i dubbelsängen! Toppen om ni frågar mig :-)
Kursen idag har varit bra som vanligt, mycket teori om stress, aktivering och passivitet. Har även gått in lite mer på vidareutvecklingar av övningar och aktiveringsövningar. Det blev dock inget spårande då tiden inte räckte till, utan vi fick nöja oss med en teoretisk genomgång och så ska jag och tjejerna ut och spåra på tisdag! Får se om vi kan få ihop till ett viltspår eller om vi nöjer oss med personspår nu i början. Roligt ska det bli i alla fall! Får hoppas att det inte tänker ösregna och blåsa så j-ligt som det gjort idag bara. Usch, vad tråkigt det är med höst ibland - men ibland kan det vara så himla mysigt med!

Fått ett roligt erbjudande idag från Hundens Hus som jag självklart tackade ja till :-) Berättar mer när det börjar bli aktuellt!

Kvällen har jag ägnat åt att plugga lite mera hund... Renskrivit mina anteckningar och läst igenom gamla anteckningar lite grand. Freja har sovit i soffan och Stella i sängen, trots lite aktivitet för dem under dagen blev de rejält trött av att bara vara med - så det brukar vara :-)

1 kommentar:

sis sa...

här i london saknar din syster dig och jag kan ju glädja dig med att det regnar här med!
hälsa flickorna.
älskar dig