onsdag 21 oktober 2009

Updatering såhär på onsdagskvällen

Nu är min första officiella teorilektion avklarad och det har gått braaaa. Jag var så himla nervös innan. Men sen såg jag till att förbereda mig riktigt ordentligt, ha allt i ordning innan alla kom och verkligen kunna min fakta - sen kändes det bättre. Alla mina kursare var hur trevliga som helst och det känns som ett jättekul gäng!
Nu känner jag mig lite lugnare, och det ska bli riktigt roligt att köra igång med det praktiska på söndag - då det blir tre timmars kurshållande för mig.

På tal om kurser så har jag nu anmält mig till Emelies vidareutbildning på Agilityinstruktör som kommer att hållas ute på Vinna Hundcenter i Vårgårda! Den börjar i Maj och jag längtar verkligen! Det är Agility fördjupning och motsvarar A2 inom SBK, går mer in på handling, teknik, linjer och massa annat. Kul kul kuuuul ska det bli!

Igår var jag och goaste Elena nere i Ullared och shoppade loss på Gekås, både jag och Elena hade notor på närmare 3000 pix och det sved fint i plånboken. Men fick tag på en hel del jag behövde, bland annat ett par lila gardiner till vardagsrummet - letat efter överallt och är så nöjd, det blev verkligen supersnyggt! MASSOR med hundben, leksaker till Freja, reflexväst, två hundhalsband (a la Burberrystyle - jättefina), jättegoa stickade tröjer och en massa annat strunt! :-)

I helgen blir det jobb, Idol hos Sofia, jobb, fest hos bästaste Sarah och kurser! Men bäst av allt - goaste Elena flyttar in! Hon förtjänar en bild i bloggen bara för det :-D

2 kommentarer:

Camillaaa sa...

Du va grym! Den faktan du tog upp "kan" du, därför det blev så bra! Hejja dej! Ett annat problem... hur går man till rasthagen? Hmm... vägbeskrivning tack! Kram

Anna sa...

kan du inte fota dina gardiner? jag har också nyss köpt lila och vet inte om jag är nöjd med mönstret... tänkte om jag skulle be svärmor handla åt mig när de åker dit! :) jag blir så glad när jag läser din blogg, du är så duktig med dina hundar!