fredag 21 augusti 2009

Fina Freja har anlänt...

Ljuvliga lilla Freja fick följa med oss direkt hem.. sötare än man nånsin kan tänka sig. Så nu är hon hos mig i två veckor på prov, för att se så hon trivs hos oss.
Hanna och jag kom ut till Skepplanda strax efter fem i eftermiddags, och jag tror nog inte att det tog många minuter innan Freja stulit mitt hjärta. Hon är verkligen helt underbart mysig. Social, glad, pigg och ofattbart charmig.
Känns som att hon har fäst sig vid mig på en gång och hon passar som handen i handsken i våran lilla familj... :-)
Vi har legat och kramats en bra stund, har sällan varit med om en keligare hund - som dessutom inte biter en i näsan hela tiden ;-)

Nu sitter vi ute i Hajom, jag, Freja, Stella, Link, Maria och Markus. Vi har precis grillat korv över den öppna brasan... :-) Var som vanligt helt underbart att komma hit, även om det redan var kolmörkt när vi anlände. Imorgon blir det dock lite rundvandring för de som inte varit här förut!

5 kommentarer:

Anonym sa...

HALLÅ!! jag har ju missat allt..:) Berätta mer om ny doggy?! :) :) :)

anna sa...

Spände med en nu vovve. Jag vill veta mer. Här allt bra anras?
Karm

anna sa...

Spände med en nu vovve. Jag vill veta mer. Här allt bra anras?
Karm

Camilla sa...

Vad kul! Hoppas vi snart får se foton på den nya hunden...Ha en riktigt skön helg! Kram

Emelie sa...

Grattis till ännu en vovve!! :D
Bilder?
Kram