torsdag 13 maj 2010

Syster S

Igår kom våran älskade Sara hem från London - en överraskning för en del (inte för mig, mohahaha....) och lyckan är såklart total! Ikväll får jag träffa henne lite mer, och det längtar jag efter.
Har varit myskvällar det senaste, matlagning och somna-tidigt-kvällar helt underbart. Igår käkade vi pannkakor jag och P, de sista två med Ben&Jerrys på (oj, det rimmade) Sjukt gott, och när Greys var slut tog det inte många minuter innan vi båda två somnat på soffan. P väckte mig vid ett, "vi måste lägga oss..." Jag, totalt utmattad och helborta yrade förvirrat "vad ska jag göra? vart ska jag gå?" Haha, så kan det bli när man är trött.

Sovit gott i natt i alla fall och det blir slappetid på jobbet idag, 11-17 och efter det drar vi och tränar bästaste Emma och jag! Vet inte riktigt vad som står på tapeten när det gäller träningen idag faktiskt, vi får se vad som behövs :-) Kontaktfält och raksträckor känns relevanta...!

Vad har man hunnit med mer i veckan tro? Hade mitt sista tillfälle på min agility nybörjarkurs på Hundens Hus. Har nu inga fler nybörjarkurser inplanerade där, men det kommer nu när sommarschemat på jobbet är uppsatt... :-) Min tävlingskurs i ridhuset är det för få anmälda till än så länge, så får se om den blir av. Tror jag det, nu vill man ju träna utomhus...! Men men, så är det när man inte har någon plan att köra på. Hoppas på fler anmälningar i alla fall för det vore kul om det blir något med den.
På söndag blir det tävlingskurs på GHU, det ska bli roligt!

Inga kommentarer: