måndag 28 juni 2010

Belöna mig själv.

Stress är vad som fylls i mitt lilla huvud just nu och det är mycket som snurrar. Imorgon är det hur som helst en ledig dag för oss och bästa mentorn Catta kommer hit för Freja-träning vid 17. Innan det hade jag tänkt att jag skulle storstäda min galet risiga lägenhet och faktiskt få lite ordning här igen...! Det är ju så härligt när det är välstädat, fattar inte varför jag måste stöka ner så förbannat hela tiden!
Hur som helst så behöver jag dessutom ett par nya skor och är sugen på att bege mig till 421 imorgon för lite skoshopping... Så jag har istället gjort upp en liten deal med mig själv! Om jag tar itu med delar av städningen inplanerad för imorgon, nu ikväll - så får jag shoppa imorgon! :-) Jag har nu betat av tre av städpunkterna och känner mig ganska så nöjd...!

Jag ska nu ta tag i det värsta - min galna klädhög på min säng innan jag somnar och hoppas på en bra dag imorgon!

Inga kommentarer: