onsdag 9 juni 2010

Upp och nedgång.

Freja har nu gått på sitt nya foder i en vecka (Bravo färskfoder) och hon har gått upp ett halvt kilo (wiiiee) Idag ska hon få dubbel giva så får jag se om det hjälper något imorgon på träningen... Dvs, jag vill se om hon lugnar sig något om hon är riktigt mätt. Håller tummarna för att åtminstone se någon skillnad.
Ser fram emot träningen imorgon, även om det verkar som att det tänker regna :-( Men förhoppningsvis får jag en ny hund att träna (tjohooo) Det är i så fall den trogna bloggläsaren; aussien Chip som kommer. Håller tummarna för att han kan komma.

Någon som inte tänker gå upp något mer i vikt, till skillnad från Freja, är så klart jag. Nu har jäklar ska det bli ändring i huset! -2kg står det på vågen nu, och det ska banne mig fortsätta neråt.

Själv sitter jag och skriver Kursplaneringar så det ryker om det. Roligt! :-) Men inte alltid helt enkelt att planera allt i förväg och så ska man både komma på allt som ska ingå i en kurs och sen ska allt hinnas med också :-)

Bilden föreställer en av våra snyggingar till grannar i Hajom :-) En riktigt stilig herre! Videon kom jag över i går kväll och innehåller fyra fantastiska, norska, sångare...

1 kommentar:

Jackie + Chip/Nova&Enzo sa...

Vi Kommer Såklart!!!
Kul!
TjoHej!!!