tisdag 1 juni 2010

Ska man sitta vackert gäller det att hålla tungan rätt i mun

Så var den här dagen snart till ända den med och huvudet sprängs snart av allt som har tryckts in där idag och även pga solen som gassat på pannan näst intill hela dagen.
Både Stella och Freja har fått köra pass uppe hos Emelie både igår och idag och de har skött sig fint. Freja har såklart haft sina jobbigare stunder och skällt som en besatt. Stella har även ägnat en stund åt att massakera min nya, fina dubbelbur som stod inne i huset... Får se om den går att laga med silvertejp. Suck, det blir nog att inhandla en stålbur för de här två agilitygalningarna snart tror jag.

Vi var dödströtta när vi kom hem och kan lätt tala om att det inte behövdes mycket aktivitet för att få oss alla tre att däcka i soffan en stund.
Efter en (ganska så lång) tupplur så har vi nu tittat på Desperate (mest jag) och i reklampauserna passat på att träna lite på Hopp i baljan! Freja körde sitt andra pass med skolådan och hon fattar som vanligt för fort för att jag ska hänga med. Har hur som helst börjat med att sätta lite signal på det och det funkar ganska så bra :-) Stella tycker det är en tråkig lek och vill inte alls trycka ihop rumpan för att få plats i skolådan, så tänkte jag ska prova en annan variant med henne. Hon ska stå med framtassarna i lådan och trampa med tassarna....! Vi får se vad hon bjuder på, det kanske slutar som något helt annat, haha.

Ljuvlig bild på Freja tagen hos Emelie igår.
Ska man sitta vackert gäller det att hålla tungan rätt i mun helt enkelt :-)

Inga kommentarer: