torsdag 10 juni 2010

Wohow :-)

Ytterligare ett kilo tappat - jaaaa! :-) Kan tänka mig att promenaden med Hanna i måndags fick mig att tappa något kilo bara då, haha. Nu planeras det dessutom vandring i sommar så jag lär väl bli anorektisk på ett par dagar :P Nä, för 17 - det är inte målet! Bara lite lättare så jag kan springa enklare i mål när vi vinner alla våra klasser i sommar ;-) Haha.
Igår regnade det verkligen på varenda promenad vi tog, så himla dödstråkigt och det ska banne mig inte vara lika tråkigt väder idag - det har jag bestämt. Det ser inte ut som att det regnar just nu iaf, vilket känns lite hoppfullt.
Efter jobbet så blir det klubben klockan 17 för att möta upp Emma, Maria och kanske fler för att ta en promenad och träna. Det blir rejält med träning för mig ikväll, då det ska springas med tre hundar - Stella, Freja o Chip. Men det ska bli riktigt roligt att träffa på ett nytt stjärnskott inom agility och få kämpa på ordentligt. Ska springa så fort att jag går ner ett halvkilo till ikväll, haha.

Har lyckats få in en kalender ifrån Google här på bloggen (högra spalten). Något jag är himla nöjd med! :-) Utan min vanliga kalender hade jag inte klarat mig en vecka...!

Inga kommentarer: