lördag 3 januari 2009

Den här gången så jävlar!

Förra året satt jag på läktaren på My Dog och tittade på Freestylen och riktigt bestämde mig för att ta tag i Freestyleträningen på riktigt och få ihop ett program... - så blev det inte.

Istället var det agilityträningen som tagit all energi och all tid det senaste.. Inget jag direkt ångrar, för vi har haft en toppensäsong och jag ser verkligen fram emot att sätta igång igen till våren. Men känner åter igen att det verkligen vore roligt att satsa på att få ihop ett Freestyleprogram.. Sofia blev väldigt inspirerad hon också och ja - jag hoppas att vi kan träna ihop och kanske få ihop något! :-)

Jag sitter redan och planerar lite grand, musik, tema, rörelser och tricks. Har tränat lite med Stella ikväll - med det nya illaluktande, men jättesmaskiga, godiset jag köpte på mässan idag. Stella var jättetaggad och tyckte det var jätteroligt! Vi har inte kunnat köra någon aktiveringsträning alls de senaste med tanke på alla smällarna som fortfarande fyras av här - så det var oerhört kul att träna en liten stund.

Inga kommentarer: