söndag 18 januari 2009

Söndag.

Chocken när jag vaknade imorse och släppte ur katen var total. SNÖ! Jag menar var kom den ifrån? Djuren tyckte det var roligt i alla fall även om Chilli nog frös lite om tassarna när hon tassade ut.

Jag och Stella träffade Anna och hennes BC korsning Nellie och var ute och lät tjejerna busa lite en stund. Det blev som vanligt inte så mycket busande när Stella springer omkring och hittar pinnar överallt istället. Efter en timme ute i kylan så gick vi hem till oss, satt och pratade, drack te och helt plötsligt så busade tjejerna som bara den. Stella får inte distraheras av pinnar - då kan hon inte leka. Hon kommer hur som helst jättebra överens med Nellie så det känns jättekul. Hoppas att vi får träffa båda två snart igen!

Sen har jag varit i stall Gundal i två timmar och hållit lektioner för Ulrica, Johanna och Ellen. Har varit jätteroligt och har haft ett par riktigt stora framsteg där.

Om en liten stund bär det av bort mot Fiskebäck då jag och Emma, och resten av familjen, ska på middag hemma hos Maggan. Det ska bli såååå gott, man får alltid helt underbart god mat hemma hos min faster och jag är dunderhungrig!

Inga kommentarer: