söndag 25 januari 2009

En härlig helg helt enkelt.

Jag har haft en härlig helg, gårdagen fylldes med shopping i Kungsmässan med min älskade Luisa, synd bara att vi inte hade mer tid på oss. Det får bli nästa gång helt enkelt! Jag hittade två stycken jättesnygga mörkgröna blockljus på rean, en splitterny jättefin adressbok och en hel del inne på Gina Tricot. Bland annat en helt vanlig vit skjorta, och en marin väst. De har jag på mig nu, ska snart iväg på söndagmiddag. Sen en jättehärlig rosa klänning som jag hade på mig på fest hemma hos Johanna & Dille igår.
För övrigt jättetrevlig fest, om man utelämnar att jag uppenbarligen SUGER på Abba Singstar. Det var hemskt pinsamt. Men det slutade med att jag lyckades med att klå Danne o Camilla åtminstone en gång!
Natten fortsatte för mig, Johanna och Malou med en helkväll på Valand. Stapplade hem framåt småtimmarna och ramlade i sängen vid halv fem, då var jag trött. Men jag hade faktiskt kunnit fortsätta dansa till åtminstone fem. Synd bara om jag att var ensam om att tänka så :)

Inga kommentarer: