torsdag 29 januari 2009

Suck på snor.

Igår var en hemsk hemsk dag. Jag hade hög feber hela dagen och mådde piss rent ut sagt. Normala människors kroppstemperatur ligger på runt 37-37,5 grader. Jag har i friskt tillstånd sällan äver 36,5. Vanligtvis ligger jag på 36,2 - så när tempen visade 38,5 igår så ville jag bara lägga mig ner och dö. Jag har heller aldrig haft migrän, men jag kan tänka mig att det påminner om huvudvärken jag upplever nu.
Jag mår dock mycket bättre idag än jag gjorde igår. Febern har gått ner, som TUR är, men huvudvärken är kvar. Jag har dessutom börjat hosta och har jätteproblem, med andningen, nyser som en jag vet inte vad och har en sånn rinnsnuva att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Snart proppar jag upp varsin kudde i näsborrarna för att slippa skiten.

Igår gjorde jag verkligen inte många knop, låg utslagen i sängen och soffan hela dagen. Haltade fram till toaletten och tillbaka ungefär. Jag har kommit ikapp på Prison Break avsnitten och har numera bara två avsnitt kvar, något som INTE känns så himla roligt. Jag får gå över till Heroes efter det istället. Nu ska jag dock snart ställa ner datorn och sätta på TV'n en stund igen, för om en kvart börjat en av mina favoritserier - Criminal Minds.
Men ni får hålla tummarna för att jag känner mig bättre imorgon...


och att jag har slutat nysa!


lovley lovley lovley...
bild lånad från IMDB

Inga kommentarer: