fredag 30 januari 2009

- ettrigt som fan.

Jag vill inte gå och lägga mig.


Jag är trött som fan, utmattad rent ut sagt. Men min hosta blir värre och värre, andningen är tung som satan och medecinen vill jag inte ta. Jag tog en sup för ett par timmar sedan, men hjärtklappningen jag får utav den.. ja, det är helt enkelt inte värt det. Jag kan knappt gå, mina händer skakar och jag darrar på rösten. Känner fortfarande av det när jag låter fingrarna springa över tangentbordet. Då får andningen lida istället, det får rossla och ha sig bäst det vill.

Snuvan har blivit värre igen, som satan dessutom, nu skulle jag behöva det där som de gör reklam för på TV, åtri, etri, itrivin någonting - mot rinnsnuva? Ja, kan någon skicka hit en omgång sådana skulle ni göra min dag fullständig! Det är en sak som är säker!


Febern har inte kommit tillbaka! - Det är en sak som är bra!


Inga kommentarer: