fredag 30 januari 2009

Katastrof all over again.

Har jag slutat nysa? Har jag blivit bättre? Har jag kunnat sova? Har jag kunnat andas normalt under natten?
Svaret på ovanstående frågor är så klart: NEJ NEJ NEJ NEJ.

Jag mår om möjligt ännu sämre idag än jag gjorde i onsdags, febern är tillbaka - inte lika hög dock, but still.. Jag hostar så att jag tror att min vänstra lunga snart spräcks av revbenen, kan inte andas och huvudet spränger av all hosta. Nysningarna förvärras och näsan bara rinner och rinner - Jag har med andra ord mått bättre.

Jag förstår jag förstår jag förstår, min blogg är nog oooooofattbart tråkig för tillfälelt. För jag menar vem vill veta hur många näsdukspaket jag använder i timman eller hur hemskt det rosslar i halsen på mig? Men det får ni stå ut med, jag är ensam hemma, jag orkar dessutom inte prata för då börjar jag bara hosta. Så skriva får det bli! Jag ska skärpa mig med roligheter i bloggen så fort jag blir bättre igen :-)
Egentligen vill jag bara gå och lägga mig igen, har inte sovit många minuter inatt. Men då kommer hostan tillbaka till 200% igen och det orkar jag inte. Jag måste iväg och köpa medeciner, hur jobbigt det än är. Usch för att röra på sig med feber - ja, jag säger då det.



Here I come!

Inga kommentarer: