lördag 17 januari 2009

Sniffar på vinet..

Ja det gör jag, och tro inte bara att jag sniffar. Jag dricker också, smaskens är det med - fortfarande Drostdy-Hof.

Har inte riktigt orkat skriva mycket om begravningen än, det var en jobbig dag, en väldigt jobbig dag. Det var oerhört vackert i kyrkan, men oerhört sorgligt såklart. Hur jag ska börja med att uttrycka min tacksamhet mot Lena och Carl ifrån Missionskyrkan, ja det vet jag inte. Fields of gold och För kärlekens skull framförde de med så oerhört vackert och jag är så tacksam att de närvarade tillsammans med oss för att hedra vår mamma en sista gång.
Jag ska ta mig till graven imorgon efter jag har varit i stallet och bara pussa lite på marken. Det står ingen sten där än så jag har inte något att klappa ordentligt på, men det gör ingenting. Min mamma ser mig lika bra ändå. Gud vad jag saknar henne.

Inga kommentarer: