fredag 16 januari 2009

Jag vill tävla NU!

Varför finns det så få agilitytävlingar i närheten? Jag sitter och kollar runt på hemsidor och spanar efter både officiella och inofficiella klasser, och börjar bli såååå sugen på att tävla. Jag längtar verkligen tills vi sätter igång igen. Vi kommer att hålla oss ifrån agilityn åtminstone till början av februari, det är inte så långt kvar. Om jag inte bestämmer mig för att en tävling i slutet av februari så håller vi oss ifrån hoppandet ett tag till och börjar bara så smått med markhandling i februari. Vi fortsätter med freestylen på heltid ett tag till, snart ska vi börja förflytta oss utomhus på allvar och köra på allvar! Jag måste nog börja leta efter freestyletävlingar också när jag tänker efter. Någon gång måste man ju ta steget och sätta igång! :-)


1 kommentar:

Jessica sa...

ah så duktiga ni är!!