fredag 23 januari 2009

Vi mår nog lite bättre idag.

Stella har bara väckt mig en gång i natt och det känns ganska bra, hon åt tre portioner mat igår med Stomax på och nu ska jag åka iväg till Djurkliniken och köpa ett lugnande foder.
Jag ska åka hem till henne med det på rasten och ge henne sin lunch.
Min Sara var här igår och chillade i soffan med mig, Emma och djuren. Det blev även varsin smaskig semla. Jag får hoppas att Luisa inte är semlesugen imorgon när vi ska ses, för då lär jag behöva trycka i mig ännu än (inte för att jag klagar :p )
Min lilla lilla lillasyster åker på långresa till Asien på tisdag, kan inte förstå att hon ska vara borta så länge! Hon är ju så liten... Eller är hon det? Hon kanske har blivit lite vuxen ändå. Haha, antagligen mer vuxen än jag när jag tänker efter.
Jag tänker i alla fall vara inne på hennes och hennes kompisars resdagbok varenda sekund, där heter de _SML_ och jag tänker minsann hålla stenhård koll på dem! ;-)

I'll be watching you.....!

Inga kommentarer: