tisdag 27 april 2010

Energiboost.

Sov fantastiskt bra i natt, helt underbart och inte så dumt att vakna tidigt heller... Fick donat runt lite i lägenheten och fick till slut tag i Malin och vi åkte till klubben och gav oss ut i skogen. Vi gick Torrekullaleden, traskade och traskade och kom efter 1,5 timme tillbaka till klubben igen. Ella, Stella & Freja hade sprungit lösa hela promenaden och främst badat i lerpölar och busat. Var riktigt härligt och rundan var rätt så lagom även om jag o Malin flåsade lite väl i ett par uppförsbackar :P

När vi kom hem igen var vi svettiga och törstiga men fick ändå lite kraft till att träna en liten stund. Körde några kontaktfält och lite slalom, det fick räcka :-) Åkte hem, tjejerna fick duscha i badkaret då de ändrat färg helt och hållet och jag tog en raggardusch :P Haha. Mötte sen upp Maria på 421 och shoppade loss inne på Cubus som hade 30% på alla kläder - bara idag. Fick ihop en hel del och sparade strax över 350:- Sån shopping gillar vi! Har inte köpt kläder en endaste gång under det här året, så det var skönt att piffa upp garderoben med lite vårnytt! Bland annat den här söta blusen som jag blev helt förälskad i! Det blev sen lunch och mjukglass tillsammans med Maria och sedan var det hem, vända och åka till Hundens hus där det var dags för agilitykurs. Har haft en härlig dag, det är inte klokt vilken energiboost man kan få av att komma ut i skogen! :-)
Tur dock att Malin var med, jag med mitt lokalsinne hade antagligen inte varit hemma förrän nu :P

Inga kommentarer: