lördag 24 april 2010

Man blir nervös av att vänta...

Det har varit en lugn och skön morgon här hemma, men nu börjar jag sitta som på nålar...! Har varit ute med tjejerna en timme, i solen och blivit av med lite överskottsenergi och bara mått bra. Sen har jag städat, målat, röjt och diskat här hemma. Väntar på att klockan ska bli dags-att-åka. Vi planerar att vara vid tävlingen vid 15 tiden ungefär, har aldrig haft så gott om tid innan en tävling förut. Är nästan värre än att vara där tidigt på morgonen. Nu har man för mycket tid över och sitter mest och väntar och blir nervös. Mår lite illa :S Jag som trodde att min nervositet inför tävlingar var ett minne blott. Men då och då gör den sig påmind och tar över... Rackarns. Lugnar nog ner mig så fort vi är på plats :-)
Om en stund så packar vi oss äntligen in i bilen, åker och tankar och sen så styr vi kosan åt fel håll - för lunch tillsammans med Hanna. Sen så ska jag åka och hämta upp världens bästa pappa som ska följa med och heja på oss :-)
Hoppas att det fantastiska vädret håller i sig heeeela dagen!
__________________________________________Egon & Freja överväger att ta sig ett dopp. Var bara Egon som till slut var modig nog... :-)

Inga kommentarer: