torsdag 1 april 2010

Agilitytorsdag.

Jag har en dålig sovvecka, vilket jag inte gillar särskilt mycket. Förra veckan sov jag huuur bra som helst, la mig i tid och vaknade utvilad klockan 8 (trots att jag var sjuk...) Men den här veckan har jag hamnat i något ofokus för jag är så himla, himla trött på mornarna och sover dåligt om nätterna. Suck! Får försöka lägga mig bättre tid ikväll och se om det hjälper helt enkelt.
Igår ägnade jag kvällen åt en P3konsert med Melissa Horn, samtidigt som jag bakade sockerkakor till mina kursares avslutning ikväll. De har redan gått fem tillfällen och ska idag få springa bana, få diplom och fika. Båda hundarna får följa med till Hundens hus och tålmodigt vänta tills kursen är slut, sen åker vi till klubben och möter upp Hanna för lite agilityträning. Hoppas att det inte skjuts något nämnvärt så jag kan träna Stella ordentligt också. Vi ska prova med bågar på slalomet, haft lite strul det senaste med att hon går ut den näst sista porten. Det ska bort nu helt enkelt! :-)

Hittade en härlig vinterbild tagen på en promenad runt klubben i vintras. Link, Freja, Lisa, Egon, Combat och Stella syns på bild :-)

Inga kommentarer: