fredag 2 april 2010

Imorgon bär det av!

Ojojoj så tomt det är i min lägenhet nu....! Inga hundar så långt ögat kan nå :-(
Idag har jag jobbat slappetid, 11-17, och hann med en skön promenad innan jobbet - undvek regn och allt! :-) Efter jobbet så åkte jag hem, hämtade hundar och regnkläder och åkte upp till klubben där vi mötte upp Malin, Ella och Tilly. Först kånkades det lite hinder och sedan tog vi en promenad i regnet. När vi kom tillbaka var vi helt ensamma, och förblev så hela träningspasset. Såå himla skönt och definitivt inte sista gången jag tränar i ösregn! :-) Satte upp en liten bana som vi plockade isär och satte ihop ett par gånger. Har med Stella tränat slalomingångar, staket, threadle och bakombyten - funkade fint även om slalomen är svår att få till från en viss vinkel. Freja fick träna på ungefär samma saker, fart, slalom, bakombyten och framförbyten. Hon gick helt fantastiskt bra idag och det kändes riktigt bra!

När vi tränat klart vid strax innan åtta så var det fortfarande ljust ute - fatta vad härligt! Och det var dags att bege sig hemmåt, dock utan hundar :-( Malin fick med sig båda tjejerna på en gång så jag slipper stressa imorgon bitti innan vi åker. Väldigt praktiskt för alla parter, men oj så tomt det är här hemma... Förstår inte hur jag ska kunna sova i natt utan min lillskrutt tätt intill. Men men, man får offra vissa saker här i livet - för imorgon bär det av på resa tillsammans med världens bästa pappa för att hälsa på en av världens bästa systrar! London here we come!

2 kommentarer:

Camilla och terroristerna sa...

Visst är det härligt att kvällarna blir längre och längre!
Hoppas att du får en härlig vistelse i London:).

Jessica sa...

Åh vad roligt att ni ska åka till London! Hoppas ni får det underbart!!:)