måndag 4 oktober 2010

När vi kom hem igår så insåg vi till våran stora förtret att toalettdörren var stängd. Dvs ingen kattlåda för Chilli. Jag är 100% på att den var öppen när jag åkte, är alltid jättenoga, så antagligen har hon knuffat igen den själv. Illa var det i alla fall, speciellt med tanke på att Chilli istället har använt min säng som toalett under helgen. Var en halvkul syn att mötas av ska jag tala om för er...! Det blev att sova i bäddsoffan och blir så även i natt. Imorgon har jag bokat tvättstugan och bäddmadrasser, påslakan, täcken - rubbet ska tvättas. Det behövs om man säger så :-)

Hoppas på att hinna med lite träning imorgon, innan det är dags för valpkurs (andra tillfället) och kursavslutning på min andra valpkurs. Hoppas även på att hinna baka lite som avslutningsfika...! Kan vara mysigt :-)
I förmiddags tog jag och tjejerna en promenad runt Sisjön. Var riktigt härligt! Nu sitter jag och kollar igenom lite kursplaneringar, försöker dessutom få ordning på de förbaskade resultaten från sbktavling. Införingen av resultaten fortsätter att strula och snart blir jag galen på skiten.

Inga kommentarer: