onsdag 6 oktober 2010

Yes.

Det känns som att 2011 kommer att bli MITT år. Det känner jag på mig redan nu!! :-)
Saker håller på att vända för mig nu, fick trevliga nyheter idag - som jag tyvärr inte kan avslöja än. Men ni som känner mig vet vad som ofta tynger ner mig, och det är inom det området där det börjar ljusna riktigt rejält nu :-)
I helgen är det tävling i Falkenberg både lördagen och söndagen. På lördag är det sovmorgon och första klassen börjar 11 (lyyyx!) där båda tjejerna ska få köra två inofficiella starter vardera. På lördagen är det Frejas tur (åter igen) att ge sig på klass 1 banorna och åter igen håller vi tummarna för att den där första pinnen trillar in snart ;-)
Är hur som helst mycket taggad över helgens tävlingar och det ska bli jätteroligt! Har dock inte hunnit träna så mycket banor med tjejerna det senaste. Men Freja gjorde väldigt bra ifrån sig i Ljungby under uppvisningen där och hon har gjort fantastiska kontaktfält på träning. Nu gäller det bara att de ska hålla på tävling också.... Plus det förbaskade, förbaskade slalom också :-) haha!

1 kommentar:

Sofie sa...

Vad himla härligt det låter Elin. Jag hoppas verkligen 2011 blir Ditt år!:)