torsdag 28 oktober 2010

Vi går vidare

Igår gjorde jag någonting som jag har längtat efter länge, jag sa upp mig från mitt arbete.
Jag har inte trivts särskilt bra det senaste åren och letat nytt länge, men läget har varit som det varit. All eloge till betongbunkern för jag har lärt mig massor där, har haft massor med trevliga arbetskamrater under åren och lärt mig massor om hur man tar kunder på ett bra sätt.

Men nu så var det äntligen dags att gå vidare :-)
...och inte var som helst...! Utan till Hundens Hus "på riktigt". Den 1:a januari kommer jag att påbörja min 50% administrativa tjänst där och ska sen hålla kurser utöver det. Det kommer att bli en öppen tjänst med många olika arbetsuppgifter och jag ser så fram emot det! Gud så roligt det ska bli :-)
Jag ser så oerhört mycket fram emot att jobba ännu mer på Hundens Hus och bli en i gänget på riktigt. Vi sätter igång med fulla gubbar med MyDog-mässan och personaldagar i Stockholm på det.

Nu ska jag packa ihop min väska och hitta mina hundar som ligger och sover någonstans i lägenheten. Vi har treibball-kurs hela dagen idag och imorgon också och hundarna är helt utslagna efter igår. Men ATT Stella tycker det här är roligt! :-)

Inte direkt någon vallning om man säger så, men absolut något för bolltokiga hundar.

3 kommentarer:

Caroline sa...

Stort Grattis, så himla roligt för dig :)

Emelie sa...

Grattis till detta! Så underbart :-)

Camilla och terroristerna sa...

Grattis Elin, lycka till med nya jobbet!
Kram från oss