tisdag 5 oktober 2010

Nu blir jag vansinnig.

Varför ska all j-a skit hända mig?! Nu helt plötsligt så får jag ett inkassokrav från mitt gym, som säger att de inte fått pengar för juni och juli månad. Jag har haft autogiro i tre år på den betalningen, och aldrig haft några problem.
Ringer Life (gymmet) som inte kan göra ett smack, men dessutom säger att de saknar SEX betalningar från mig. Men för guds skull, jag har inte fått några påminnelser!
Jag blir vansinnig och ska åka dit NU och säga upp det. Problemet är inte att betala 299:- kronor i månaden, inte alls - då märker jag inte när det dras. Men om jag nu då helt plötsligt ska betala 1794 kronor plus påminnelseavgifter så blir det lite av en helt annan grej.

Nu blev jag helt plötsligt galet grinig...!
Ska ta en promenad med tjejerna nu, sen ner i tvättstugan där det tvättas täcken för tillfället och efter det blir det raka vägen till Life för att skriva under uppsägningen.

Inga kommentarer: