tisdag 11 november 2008

Aj..

Sitter och tittar på Van Helsing och förbereder mig mentalt för att gå och lägga mig. Emma och jag är likadana, vill inte gå och lägga oss för då måste man gå upp imorgon. Och det är så förbaskat tråkigt. Det är ju inte så att vädret gör en piggare på det heller.

Har förbaskat ont i ryggen och i benhinnerna. Det brukar gå över efter några timmar i soffan, vilket jag har avverkat nu, men det värker fortfarande way to much.

Emma och jag har tittat på lite belysning till vardagsrummet, vill så gärna ha det riktigt fint här. Helst hade man velat måla om och fixa hålen i väggen som den förre hyresgästen så fint lämnat kvar i tusenfalt i vardagsrummet. Men bor man i andra hand så känns det ganska så hopplöst, även om vi säkert får om vi frågar.

Tittade som sagt på belysning i IKEA katalogen och hittade den här skönheten

men pengamässigt så blir det lite för mycket.. så det lutar nog åt den här istället. Den är söt den med! :-)

Inga kommentarer: