fredag 7 november 2008

Han ÄR kvar.

Robin B - aka min Idol toyboy är kvar i Idol. Yeeeeess. Het Het Het.
Dock hände det en jobbig sak för precis tre sekunder sen. Emma paxade precis Andreas Idol Karlsson. Crap. Jag brast ut i ett illvrål.
Jag har paxat Måns och Erik. Sara har Ola och Rask. Emma fick ta vad som blev över.. Danny och Mathias - men gav sen bort Danny till Ola... Jag hade helt glömt bort att paxa Robin.. men kom på det idag. Då Emma helt plötsligt snor Andreas. Smärtan i mitt bröst vet inte hur den ska pressas ut.



Min man, Måns Zelmerlöw



My secret lover, Erik Segerstedt

and my toyboy och sexslav, Robin Bengtsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vaddå, vem är andreas karlsson? ..inget minne av någon sådan i idol?

Anonym sa...

Euh, alltså ja vi har ju alla olika smak. Danny Saucedo slår ALLA!!!!! till o me Måns. Såg du han inte i Doobiboo? Han e aaas snyyyggg.
Fattar inte hur tråkmånsen Robin kan va nån sexslav? o Erik e så kort,
DAAAANIS för mej tack<33333