torsdag 27 november 2008

What's new?

Sitter och tittar på Criminal minds och det är lika bra som vanligt. Spännande som fan. Det är tur att Emma inte är hemma, hon hade inte vågat titta ;-)

Åh, jag önskar jag kunde skriva rakt ut vad som pågår i sms-väg hos mig nu.. Det är så underbart roligt. Glädjs åt mig trots att ni inte vet vad det handlar om :-)

Dagens varma hälsning går till Susanne!
Grattis till tjänsten som Butikschef! Det förtjänar du verkligen. Så roligt att det går bra för dig uppe i norr, trots att vi saknar dig här nere i väst.

Hänt något nytt? Nej inte direkt, min benhinneinflammation har spridit sig uppåt, mot lår och höfter. Känns sådär. Jag kunde knappt röra mig på jobbet igår, men idag har det gått ganska så bra.

Imorgon ska jag och systrarna iväg och plåtas hos Fredrik, ska bli jätteroligt och jag ser verkligen fram emot det. Måste bara påminna tjejerna så de inte har glömt bort det! :-)




Mina vackra småsystrar

Helén, I love you. Thank you for beeing you..

1 kommentar:

Sus sa...

Men tack så mycket!
Jätte roligt är det att vara chef! *fniss*

Jag hoppas att jag är en bra chef! Hehehe

Kramiz Sus
Ps saknar er också! Ds