fredag 21 november 2008

Jo men veeeeesst.

Det var en nervös Elin som körde hem från jobbet ikväll - utan vinterdäck.

Örjan kommer och hämtar mig i morgon bitti för jag vågar banne mig inte köra så igen.



Sitter och tittar på Idol, snacka om att man drar på smilbanden när man tittar på Kevin Borg när han snackar svenska. Han är för söt den människan, och sjunger som en GUD gör han också. Tror nog att han kammar hem det här. Söt som sagt, MEEEEN han är inte lika söt som min sexslav och toyboy ROBIN.

Han sjöng precis Sting/Eva Cassidys Fields of gold och ja, det kom en liten tår. Han är så rackarns bra - och att han väljer att sjunga min favoritlåt of all times gör ju inte saken sämre heller.



Tycker att alla har varit sjukt bra ikväll - förutom Palm.

Om inte han åker ut så får jag ett massivt utbrott, och jag vågar antagligen inte vara hemma när Emma kommer hem. För hon lär bli ännu argare. SÅ Sverige - skicka ut Johan nu för fan, så slipper jag sova ute. Det hade varit bättre om man röstat på den man ville skulle åka ut istället. Emma säger alltid att det är lättare att bygga upp ett hat än kärlek. Banne mig vad rätt hon har. Men lite småkär är jag nog i Robin ändå. Försökte ringa och rösta på honom innan (premiärrösten för iår) men "nummret går inte att nås från det här abonnemanget" My ass att det gör sa jag då.

Inga kommentarer: