torsdag 6 november 2008

Det är knappt att man tror det.

Det är knappt att man tror det, men vet ni var jag befann mig i tisdags? - På gymmet! Det värsta var nästan att jag var tvungen att tänka efter hur man åkte dit. Men nej, jag behövde inte tänka många sekunder. Men bara grejen att jag var tvungen att fundera lite, det säger ju hur länge sen jag var där... När man kommer dit så drar man medlemskortet, har man bokat ett pass eller te.x sol eller massagetid så kommer det automatiskt upp en liten lapp med ens bokning. När jag drog mitt kort kom det upp en lapp där det stod - "Nämen, hej är du här. Vi trodde du hade dött" Nej.. Det stod inte riktigt så, men det kunde verkligen ha gjort det.

Det var hur som helst väldigt väldigt skönt att träna och mådde jättebra efteråt. Jag stod på orbitracen i en timma och fick upp flåset riktigt bra. Hade planerat att försöka ta mig dit idag också, men åkte till stallet och red Miracel tillsammans med Emma istället. Jag och Emma har ridit i ca 12-15 år vardera och känt varandra i kanske åtta år men aldrig sett varandra rida. Så himla underligt hur det kan bli. Både jag och Emma var ringrostiga som få, men det gick bra ändå! Mirre var duktig och mjuknade upp riktigt bra till slut.

Jag och Emma har suttit och stirrat på valpbilder på en viss bordercollie jag känner. Jag höll verkligen på att dö. Hon var den sötaste lilla plutt man någonsin sett.
Jag bara måste dela med mig.
Innan ni får kika på bilderna så måste jag bara säga att om någon mening som är konstig eller om det är inslängt något konstigt ord här och var så är jag så förbaskat trött just nu. Har backat tretusen gånger för att skriva om det här, men lär ju garanterat ha missat en del :-)




Inga kommentarer: