tisdag 18 november 2008

Min plan gick åt skogen..

Åtminstone början utav den.
Vaknade till orkanvarning.
Nej, kanske inte orkan - men det låter som det. Jag blir inte förvånad om byggarbetarna drunknar eller blåser ner från parkeringen där de håller på och jobbar.
Chilli ligger i mitt knä framför datorn och sover, Stella har kurrat ihop sig vid mina ben, och ingen av oss tre verkar vilja göra någon ansats att gå upp. Eller ännu mindre, gå ut!

Vädret är verkligen fruktansvärt tråkigt och det gör mig inte sugen till att göra något alls. Funderar på att ta en kortare prommis med Stella nu, dra till gymmet och även några ärenden, hoppas på att vädret lugnat ner sig lite och ta en längre promenad senare. För som det ser ut just nu så kommer vi inte långt utanför dörren ändå. Ja, så tror jag att vi gör.

Idag ska jag till Panduro och shoppa loss :-)
Har suttit en stund framför hemsidan och ja, jag tror att det är dregel som hänger nere vid min haktipp. Finns så himla mycket fint där som jag vill ha! Får akta mig när jag går in i butiken så jag inte köper allt de har. För risken finns ska jag tala om för er.

Inga kommentarer: