söndag 23 november 2008

.. en egodröm.

Det är söndag idag och jag är ledig.
Har drömt underligt hela natten, så var ganska nöjd när jag vaknade tidigt och fick slippa skiten. haha. Gick upp halv tio (ja, det är tidigt för mig) och tog en dusch. Nu sitter jag i soffan, ätit min frukost och tittar på Miami Ink.
Om jag skulle få önska mig en enda egoistisk sak, så är det att få åka till Miami, Southbeach och bli tatuerad av Garver på Miami Ink. Skulle kunna tänka mig Ami eller Nunez också, men Garver står högst på listan. En riktig konstnär. Ja, gud vad jag vill det.

När jag tittat klart på alla modiga människor som färglägger sina kroppar så ska jag torka håret, klä på både mig och min vovve och ta en promenad. Vi ska gå via Frölunda torg och gå in på bibblan och låna ljudböcker till mamma. Ska försöka hinna med att tvätta idag, laga broccolisoppa och pyssla lite grann. Sen vid femtiden ska vi fira min födelsedag hemma hos pappa, ska bli härligt att träffa hela (förhoppningsvis) min familj.

Inga kommentarer: