måndag 24 november 2008

En återkommande känsla.

"Tisdag kväll och onsdag morgon var bra för mig. Ni vet den där känslan när man tittar på någon, blir aldeles varm i kroppen och trots att ni inte känner varandra så känner ni samma känsla tillbaka. Jag har inte kunnat få honom ur huvudet, men det känns omöjligt att vi någonsin ses igen. Men jag har ändå den där känslan kvar, att bara en blick, några samtal, kan få en att känna sig oövervinnerlig och oerhört vacker. Det kommer att ta ett tag innan jag kommer ner på jorden och känner mig vanlig igen.och det känns underbart...♥

2008-01-17 @ 20:46:19"

Det är ett inlägg från elinsointressanta, och känslan är tillbaka.
Det var nästan ett år sen men jag kommer ihåg så väl hur jag kände, och trots att det inte är mycket som har hänt nu, så är han ändå tillbaka - på ett litet vis.

Inga kommentarer: