lördag 8 november 2008

L står för Lördagskväll och Lugn

Det blir en lugn lördagskväll för Elin ikväll, och ganska skönt är det. Det har varit en lång dag på jobbet idag, med alldeles lite för lite kunder för att tiden ska gå tillräckligt fort.
Emma har haft hand om Stella idag så jag kunde åka direkt efter jobbet till stallet där Emma redan gjort allt förarbete.. Miracel glänste verkligen! Jag kånkade hinder och Emma red fram. Efter Emma ridit ett tag och hoppat så var det min tur. Det var länge sen jag hoppade men det gick ganska så bra och Mirre var verkligen duktig. Han kämpade på hur bra som helst och det märks att han har ridits ordentligt de senaste dagarna. Han var mjuk och fin idag.. Stretchade en bra stund efteråt så hoppas att det motverkar eventuell träningsvärk för den lille busen imorgon.

Tog en prommis när jag kom hem, och det var verkligen i rätt tidpunkt vill jag lova. Den senaste halvtimmen har det smällt fyrverkerier precis runt knuten, och nu ligger Stella skräckslagen under sängen.

Imorgon ska jag träffa Fredrik i några timmar, får se vad det blir utav det :-) Ska bli roligt i alla fall. Var länge sedan vi jobbade ihop. Så nu måste jag sitta och tänka positivt och hålla mig glad tills imorgon... :-)

Resultatet av när jag och Fredrik sågs sist :-)

Inga kommentarer: