måndag 17 november 2008

... jag får vara uppe hur länge jag vill

... för imorgon är jag ledig!

Håller tummarna för att vädret är fint så ägnar jag förmiddagen åt en långpromenad med Stella. Ska fixa lite i lägenheten och sen tänkte jag att jag skulle bege mig till gymmet. Ska ställa mig på orbitracen i en timme och sen får jag hoppas att det finns en soltid ledig. Jag behöver bli lite bruuun! :-)
Sen måste jag till torget och lämna in min utflippade telefon än en gång på lagning. Nu kan jag kan jag skriva sms, men inte skicka dom. Oerhört nödvändigt med andra ord. Jag har under helgen heller inte kunnat svara på samtal från mobiltelefoner, bara från hemtelefoner. Också oerhört nödvändigt. Har dessutom haft problem att ringa... Så därför har jag inte kunnat svara på alla mina underbara födelsedagssms jag har fått!

På kvällen ska jag ha en lektion för Ellen, på lilla Pica, och en för min nya elev Linnéa, på sin bjässehäst. Är jättespännande med en ny elev och hon var tydligen väldigt nöjd efter vår senaste lektion, så det ska bli roligt att träffa henne igen.

Sen ska jag träffa Luisa en stund på kvällen, prata lite och titta på Desperate tillsammans :-) Ska bli mysigt att träffa henne!

Johanna hade lagt upp några bilder från i lördags och jag måste självklart dela med mig ;-)

Team Oompa Loompa
Helén, Jonas, Josefin, David, Henke och Camilla

Jag låtsas spela volleyboll. Josef spelar faktiskt på riktigt.

Hela gänget

Helén, Johanna, Jag och Johanna hemma hos mig

Inga kommentarer: