fredag 4 december 2009

Det är nu eller aldrig...

Ja, imorgon så smäller det. Det är dags för det teoretiska examensprovet och jag säger bara såhär, kan jag det inte nu så kan jag fanimej det aldrig! Jag känner mig både så säker och så osäker på samma gång!
Men men, vad är det värsta som kan hända? (får jag försöka tänka...) Får väl bara göra om provet tills jag klarat det antar jag :-)

Jag tog ledigt idag för att hinna plugga lite extra, har repeterat övningarna under morgonen och nu har jag suttit en stund med lite etologi och stress. Känns ju som att man kan allt när man läser men hur det kommer att kännas när man sitter där i stolen imorgon med provet framför sig, ja, det är ju en hel annan femma...

Hann med mycket då jag vaknade tidigt idag och hann träna båda hundarna, hinna med promenad och en projekthund innan klockan var tolv. Då blev jag upphämtad av Maria och vi tog en runda i Sisjön för lite presentinhandling till världens bästa instruktörslärare! Tog även en runda på torget där vi köpte lite scrapbookinggrejer och jag tittade även på skor, hittade dock inget bra alls :-(
Nu har jag städat lite, pluggat lite grand och om ett par timmar ska jag till Maria, ska käka middag med Pauli och Malin och plugga det sista... Ska bli mysigt i alla fall :-)

1 kommentar:

Camilla och terroristerna sa...

Lycka till, det kommer att gå jätte bra!