onsdag 30 december 2009

Välkommen 2010

I, jag vet inte hur många, filmer så går nyårsnatten ut på att man får en nystart. Midnatt är såklart den viktigaste tidpunkten och känslan och situationen du har/är i just vid tolvslaget kommer att vara huvudkänslan under resten av året. Vi får väl hoppas på att detta inte riktigt stämmer, för sitta ensam - känns inte som något jag vill hålla högt på önskelistan för nästa år.

Nästa år kommer träningen med Freja att ta form med buller och bång och på nya hemsidan har tjejerna till och med fått träningsmål uppsatta! Vissa mål är lite vaga, och andra kanske lite höga - men man ska ha något att kämpa för och för låga mål, ja då presterar vi för dåligt - speciellt jag! Andra mål vi har för 2010 är väl egentligen att Matte ska försöka må så bra som möjligt, försöka komma vidare från ett överjävligt kämpigt 2009 och helt enkelt må mycket bättre.
Men nyårslöften som man aldrig håller, de tänker jag inte ens ge mig in på... ;-)
Nog tjatat om nästa år, eller imorgon kanske man ska säga, IDAG ska vi ha en kanondag hundarna och jag :-) Nu åker vi till Hajom...

Gott Nytt År på er allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Elin..skoj att hitta din Blogg..hoppas du får ett bra nyår =)..såg att du hade james hos dig??...söta valpar har ju andreas och dom fått nu iallfall ;)..vi syns väl i sommar på tävlingar =)..Hälsningar / jeanette & Shiwa =)