onsdag 16 december 2009

Så gick det med det.

Jag vaknade självklart med extrem huvudvärk och halsont i morse vid femtiden och gjorde en kopp te, försökte känna efter hur jag mådde och efter en timme var det bara att ringa och sjukanmäla sig. Sov i ett par timmar till och svepte fler koppar te för att lindra smärtan i halsen. För ett par timmar sedan mådde jag som sämst och höll på att svimma i hallen, var jätteyr i huvudet och helt snurrig - var riktigt obehagligt. Antagligen har jag feber, men vet inte säkert då jag inte hittar termometern. Fick hur som helst i mig lite ipren och en timme senare mådde jag bättre, som tur var. Elena o Maria har hjälpt mig med hundarna idag som tur är, men tjejerna verkar ändå tycka att matte är jättetråkig som inte gör något, bara ligger i sängen eller soffan och sover hela tiden...
Ute faller flingorna sakta men säkert och det är ovanligt ljus ute vid den här tiden, tack vare det tunna, tunna snötäcket. Hoppas verkligen att det kommer att bli mer snö och sedan hålla i sig över jul, det skulle verkligen vara härligt :-)




Vackraste Freja, ca 7 månader gammal.