onsdag 2 december 2009

Jag har kommit igång jag :D

I år har jag faktiskt börjat julstöket med att beställa ett par julklappar ifrån internet, och med att göra ett par själv :-) Har faktiskt ett par julklappar färdiga nu, bland annat till Farmor, Faster och ett par hundkompisar :-) Känns riktigt skönt att vara klar med ett par stycken så här tidigt... Jag måste sprida ut allt jag gör nu och inte stressa upp mig, ska försöka hålla den här magkatarren i schack i alla fall.
Det är mysigt i min lägenhet nu med fina ljusslingor och levande ljus. Jag har inhandlat dygntimers och placerat ut, så nu ska det tändas och släckas när jag planerat. Hoppas att det ska fungera :-)

Freja är lite hängig idag, hon var lite kass i magen igår på dagen och i natt så ja, vad ska man säga, blev det katastrof. Enligt Maria har hon inte verkat kass under rastningen, men tycker hon verkar hängig. Marias hund har också varit jättekass i magen och jag funderar på om det kan vara en liten släng av någon maginfluensa eller något. Hon ska få lite kokt ris ikväll, hoppas det kan lugna magen lite på den lilla... Stella är dock pigg som vanligt och har klickat en stund med henne nu på kvällen. Freja har legat i soffan och sovit under tiden, där ligger hon fortfarande, uppkrupen i matte-luktande-filten.
Systra mi, vad jag saknar dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett litet magtips! Jag brukar blanda potatis och socker till Buddy och han blir frisk och kry på nolltid! :) Om inte riset skulle hjälpa! Hoppas hon blir bättre. Kram från en som har 3 sheltiemagar ;)

sarasis sa...

jag saknar dig!