onsdag 30 december 2009

Vi har fått finbesök.

Efter jobbet åkte jag direkt till Hanna där en romantisk middag för två väntade på mig ;-) Tack kompis! Efter en trevlig, men snabb middag och prat tog jag med mig Sir James och åkte till Linné och presenterade James för Stella, trots att de träffats förut :-) Lämnade mat och påsar till pappsen och Alice och sedan hem igen där vi tog en promenad, jag, James och Freja. Skott ute såklart och ingen överlycklig Freja :-( Det blev en halv tablett till henne när vi kom in.
James har haft det lite kämpigt nu på kvällen då Freja fortfarande löper och tydligen luktar fantaaaaastiskt gott. Han vankar av och an trots mina förmaningar, men just nu så verkar han faktiskt varva ner lite och jag har en hund på var sida om soffan just nu.

Har packat i ordning lite för imorgon och har även inhandlat min avancerade nyårsmiddag - som jag tänkte skulle bestå av köttbullar och makaroner! :-) Till dessert blir det lite smågodis och cocacola ;-)
Det är fortfarande vansinnigt kallt i min lägenhet, trots att jag har elementen på idag. Det är helt sanslöst hur kallt det kan vara...! Nu längtar jag ofantligt mycket efter sommar, härliga, soliga agilitydagar och mysiga övernattningar Sverige runt!
Tror nog att vi avslutar en trevlig dag, med att jag tar en liten sväng runt kvarteret med James. Freja har somnat och vill dessutom helst inte gå ut, så jag och stilige mannen tar en egen runda...

1 kommentar:

Hanna sa...

Tack för middagssällskapet och pussa James god natt från mig.

Om ett par timmar har du en hårig stilig man i din säng. Tro mig! ;o)