onsdag 18 februari 2009

Ett snabbinlägg.

Klockan är sent och jag borde ha gått och lagt mig för ett bra tag sedan, men fastnade framför ett avsnitt av Sex and the city istället. Varför måste alla bra serier gå sent på natten?! Det är ett fenomen jag funderar över mycket...

Jag har ägnat kvällen åt att ha fortsatt skriva på mina rasarbeten. Jag har sex arbeten att skriva och har nu avslutat Bordercollie och Whippet, snart är jag klar med Ungersk vizsla. Men jag har kört fast lite på Vizslan och kommer inte längre.
Men jag har inte bråttom, jag har ända fram tills Maj på mig att skriva klart allihopa, men känner att jag vill komma igång ordentligt nu i början så jag får upp farten liksom!

Stella var fantastiskt duktig även på kvällens promenad. Jag är oerhört stolt och känner mig så glad över att träningen VERKLIGEN ger resultat.

Jag jobbade stängning idag och gör det imorgon också, dvs två dagar utan något liv what so ever... Har avslutat en av mina böcker för kursen nu, Vardagens dramatik hette den, en psykologi bok - väldigt intressant. Nu håller jag på med Klickerträning för nybörjare (ja, det är en salig blanding av böcker) och jag är FAST. Den är oerhört intressant att läsa och jag önskar att jag klickat in Stella tidigare. Jag försöker så smått nu, men det är svårt då hon inte är förtjust i några ljud över huvud taget min hund. Men vi stressar inte, kommer det så kommer det.

Inga kommentarer: